Direktlänk till inlägg 25 maj 2010

Fail på mig!

Av Sandra - 25 maj 2010 19:45

Ni får ursäkta att jag råkade skriva lite fel om percy jacksson filmen och så.. de skulle ju sitta ihop : Percy Jacksson and the olympians & the lightning theif! HAhaha, super fail på mig. Nu över till annat.. har lite svårt att skriva när lilla annie sitter i mitt knä, haha. hon var sällskapssjuk och det verkar som om hon också viöll skriva på tagentbordet. ´Ha ha. Hon är verkligen ivrig och flaxar med både armar och ben... sedan så flinar hon till. Hon är för söt min lilla pärla ;)


Tänkte svara på en kommentar som jag fått av Jane.

Sara är min pojkväns dotter, så ja - jag har ett bonusbarn kan man väl kalla det. För det är väl vad man kallar dom nu för tiden? Eller? Haha. Annie är nu 5 månader. Och körkortet går det verkligen inte bra med, inte ens kommit igång.. Men nu är annie min första prioritet, att uppfosta och finnas där för henne ;) Sedan ska jag bli klar med skolan också. Jaa, så antingen dröjer det år & dar innan jag tar körkort, eller så blir det bara sådär plötsligt.. Vem vet;)



Över till annat, idag har jag kollat på två & halv filmer. Sista jag kikade på var : I HATE VALENTINES DAY. Helt ok film, kan inte klaga :) Sedan har jag diskat, lagat soppa, ätit en halv skål med soppa.. Det räckte, sedan blev jag äcklad av både mig själv & maten. Usch, är nog i en depp-period. Jag varken vill eller orkar något, knappt.. När jag väl försöker så tar det emot, eller så låtsas jag le. Och jag kan erkänna att tankarna är enorma, djupa, ledsna.. Jag vill bara gå & hänga mig själv känns det som.. Trots att jag vet att jag igentligen inte vill så mår jag ändå skit över existensen. Jag älskar annie, ofcourse i do.. Men fan, det tar emot.. Kan jag kämpa längre? Lusten är enormt stor ibland.. Det är så jag bara vill binda fast mig någonstans så att jag inte kan göra något, ibland är det allt nära.. Det är sjukt! Jag pallar inte mer, jag vet inte om jag ens ska berätta vad det är jag inte pallar.. Föräldraskapet är det mest underbara jag varit med om, visst blir man kanske irriterad ibland & så.. men det är inte hennes fel, det är inte hon som får mig att må dåligt. Det är nog den depp-grejen som alltid funnits inom mig. Som förmodligen aldrig kommer försvinna, den går väl att dölja.. för det har jag gjort ett bra tag - men... Nu är jag trött på mitt liv! Jag önskar bara........


 

Hejdå...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 7 augusti 2010 14:00

Babble, Babble, Bitch, Bitch Rebel, Rebel, Party, Party Sex, sex, sex, don't forget the violence Blah, blah, blah Got your lovey-dovey sad and lonely Stick your stupid slogan in Everybody sing along Everything's been said before There's nothing left ...

Av Sandra - 3 augusti 2010 11:55

Ja, ibland undrar jag fan hur allt gick till i helgen? Fredagen tog vi det lugnt, lördagen chilla vi först på dan - sedan blev vi hämtade av lena - min sambos pappas sambo om man säger så. Haha, för dom skulle vara barnvakt åt annie medans vi på kväl...

Av Sandra - 30 juli 2010 10:57

Låten duunkar förfullt i högtalarna, och livet känns underbaaaart! Fan, det är ju fredag - och idag är jag på bra humör, vilket även det känns underbart. Imorgon är det lördag vilket innebär att det blir OLSTORP och suupa. Om vädret håller sig hyffsa...

...

Av Sandra - 27 juli 2010 10:03

Igår fick vi äntligen pengar - och ja.. 2200 :- gick till fucking CSN, sedan satte jag in 500 :- till min sambos konto, igentligen skulle han haft 1000 :- till, men fan, hade ju inte råd, hade kunnat sätta in typ 700 :-, men då hade jag inte haft ett...

Av Sandra - 23 juli 2010 18:54

Jag har stooora funderingar på att skaffa en blogg med lösenordsskyddat, anledningen är inte för att folk snokar i helhet. Utan mer att jag vill bli lite mer "personlig" i min blogg. Visst, det finns väl en hel del saker man kan dela med sig utan att...

Presentation

Sandra Ström, Mamma till Annie - född 09'

Fråga mig

0 besvarade frågor

My spotifyprofile =)

Follow me on Spotify

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards