Direktlänk till inlägg 30 juli 2010

We No sPeak Americano..

Av Sandra - 30 juli 2010 10:57

Låten duunkar förfullt i högtalarna, och livet känns underbaaaart! Fan, det är ju fredag - och idag är jag på bra humör, vilket även det känns underbart.

Imorgon är det lördag vilket innebär att det blir OLSTORP och suupa. Om vädret håller sig hyffsat bra osv. Ska bli kul att få gå ut med älsklingen för en gångs skull, enda gångerna vi gjort det är väl innan vi fick reda på att jag var gravid, och efter födseln har vi inte haft barnvakt så vi har mer turats om. Men , jag menar inte på att vi festar varannan helg - utan mer att vi turas om med att få festa - men jag har bara druckit två-tre gånger sedan jag blev mamma. För sju & halv månad sedan. Men jag trivs ändå - visst känner jag ibland stooort sug efter alkohol , men jag överlever. Men denna helgen får vi båda som vi vill - Festa på olstorp, The Refreshments, Eva Eastwood, Boppers - nice som fan!

 

Ne, idag blir det att fortsätta packa ner lite saker vi ändå inte använder för tillfället, byta i kattlådan, vattna blommor, bada annie.. ;) ^_^ Men just nu ska jag ta mig en kopp kaffe & ta en cigg ' Life is wounderfull right now! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 7 augusti 2010 14:00

Babble, Babble, Bitch, Bitch Rebel, Rebel, Party, Party Sex, sex, sex, don't forget the violence Blah, blah, blah Got your lovey-dovey sad and lonely Stick your stupid slogan in Everybody sing along Everything's been said before There's nothing left ...

Av Sandra - 3 augusti 2010 11:55

Ja, ibland undrar jag fan hur allt gick till i helgen? Fredagen tog vi det lugnt, lördagen chilla vi först på dan - sedan blev vi hämtade av lena - min sambos pappas sambo om man säger så. Haha, för dom skulle vara barnvakt åt annie medans vi på kväl...

...

Av Sandra - 27 juli 2010 10:03

Igår fick vi äntligen pengar - och ja.. 2200 :- gick till fucking CSN, sedan satte jag in 500 :- till min sambos konto, igentligen skulle han haft 1000 :- till, men fan, hade ju inte råd, hade kunnat sätta in typ 700 :-, men då hade jag inte haft ett...

Av Sandra - 23 juli 2010 18:54

Jag har stooora funderingar på att skaffa en blogg med lösenordsskyddat, anledningen är inte för att folk snokar i helhet. Utan mer att jag vill bli lite mer "personlig" i min blogg. Visst, det finns väl en hel del saker man kan dela med sig utan att...

Av Sandra - 16 juli 2010 19:50

iochmed att jane hade skrivit till mig ' så tänkte jag att jag ändå kunde svara här på bloggen - Så, jane : here it comes!   Jag vet inte om jag har kvar några bilder alls från "våran tid", men för mig behövs det inte! För jag minns det  som igår...

Presentation

Sandra Ström, Mamma till Annie - född 09'

Fråga mig

0 besvarade frågor

My spotifyprofile =)

Follow me on Spotify

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards