Direktlänk till inlägg 23 juni 2010

Trötthet.

Av Sandra - 23 juni 2010 09:37

Bloggsuget har dött ut, eller tiden har dött ut. Det händer så mycket nu, och jag orkar inte bara. Suget efter det mesta har dött ut. Jag försöker kämpa för att överleva just nu och orkar inte spela att jag mår bra. För jag mår inte bra just nu, och så äre! Tacksam för mina närmsta, <3 Så, ni får förbereda er på att ibland kanske det inte kommer inlägg alls på ett bra tag.

 

Asså, visst - skrivar-lusten finns där.. Men det är saker som inte riktigt kanske är till för min blogg. Det är nog mer till för mig själv att hålla det inuti mig. Men, tack för ert intresse av att läsa. :) Glad midsommar önskar jag er alla, om jag inte skriver förrän efter där. Puss.

 
 
Pea

Pea

6 juli 2010 12:40

Gumman vad äre som har hänt =(.
Nej du får inte sluta att blogga nu igen, jag tycker det är jätte roligt att följa din blogg. Hoppas iaf att du o Annie mår bra!
Massa kramar från Pea!!

http://www.peaw.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 7 augusti 2010 14:00

Babble, Babble, Bitch, Bitch Rebel, Rebel, Party, Party Sex, sex, sex, don't forget the violence Blah, blah, blah Got your lovey-dovey sad and lonely Stick your stupid slogan in Everybody sing along Everything's been said before There's nothing left ...

Av Sandra - 3 augusti 2010 11:55

Ja, ibland undrar jag fan hur allt gick till i helgen? Fredagen tog vi det lugnt, lördagen chilla vi först på dan - sedan blev vi hämtade av lena - min sambos pappas sambo om man säger så. Haha, för dom skulle vara barnvakt åt annie medans vi på kväl...

Av Sandra - 30 juli 2010 10:57

Låten duunkar förfullt i högtalarna, och livet känns underbaaaart! Fan, det är ju fredag - och idag är jag på bra humör, vilket även det känns underbart. Imorgon är det lördag vilket innebär att det blir OLSTORP och suupa. Om vädret håller sig hyffsa...

...

Av Sandra - 27 juli 2010 10:03

Igår fick vi äntligen pengar - och ja.. 2200 :- gick till fucking CSN, sedan satte jag in 500 :- till min sambos konto, igentligen skulle han haft 1000 :- till, men fan, hade ju inte råd, hade kunnat sätta in typ 700 :-, men då hade jag inte haft ett...

Av Sandra - 23 juli 2010 18:54

Jag har stooora funderingar på att skaffa en blogg med lösenordsskyddat, anledningen är inte för att folk snokar i helhet. Utan mer att jag vill bli lite mer "personlig" i min blogg. Visst, det finns väl en hel del saker man kan dela med sig utan att...

Presentation

Sandra Ström, Mamma till Annie - född 09'

Fråga mig

0 besvarade frågor

My spotifyprofile =)

Follow me on Spotify

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards