Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Sandra - 2 juni 2010 19:24

Haha, jag har sääämst humor idag - like always, i know.


Älsklingen ringde för en liten stund sedan, news iv'e got! Vi får tillgång till lägenheten den 15:e september nu istället. SKEETA NAJS wtf. Kommer bli sååå underbart och få bo i den fina lägenheten, ohmajguusch! *haha*


Fick även planritningen på lägenheten i mail från han som bor där, eller ja - hans sambo. Najs det med, :) Men tyvärr var det fel format på filen så då äre lite svårt att kunna lägga upp den så ni ser hur den ser ut. Ska försöka fixa't så kanske det funkar... Ja, nu ska jag testa.


Jag tror det funka, nu ska jag ge det en chans att lägga upp den så ni får se den fina nya lyan. HERE U GO PEEPS'


  

Ja, jag är toookkär i den nya lägenheten. Öppen spis, diskmaskin, dubbelt så stor spis & ugn, större balkong, ett extra sovrum, två toalätter, en med BADKAR i, wounderfull. I seriously love it.


Idag var jag ju med sandra som jag skrev att jag skulle i förra inlägget' vi hade lika roligt som alltid. Sjuk humor har vi, men vi diggar't - stenhårt.

FITTORNA DÄRFRAM, BALLARNA DÄRBAK..
Inte sant sandra? Muahahahaha.


Nee, nu ska jag kanske ta och fixa lite och spela ett memory spel med sara - hon ville så gärna nu när jag började med inlägget - men ville skriva klart det först. Så ja, nu ska jag kila. Imorgon blire sooltaajm, steeka bacon (my selfe) haha. Tudiiluuu.


Ciao Ciao!

Av Sandra - 2 juni 2010 09:57

Don't worry..about a thing. Every little thing is gonna be alright! Trallar på'n, den är ju bara för jävla skön asså. Riktigt sommrig m.m Me like! Sean Paul - Three little birds.


Över till annat, vet att jag inte bloggat på typ två dagar nu. Men det har varit mycket städandes osv. Iochmed att vi FICK LÄGENHETEN! Flytten blir den 1:a oktober dock, men tiden går.. Det är så mycket som ska fixas innan dess. Vi ska lixom städa ordentligt i lägenheten, ta kort, annonsera ut den på blocket. Folk ska komma och kika på den, det ska dealas om pris osv. Eftersom älsklingen äger lägenheten (bostadsrätt). Seddu.. Ja, det kommer bli mycket dom här månaderna tills vi flyttat in och kommit iordning. Det är en HEEEL del, kom på det igår.. att det är inte så "bara" med att flytta. Älsklingen måste ju få sålt lägenheten, det är dop för annie som ska planeras, skicka inbjudningar, student för kusinen, lägenhetsvisningar, packa, flytta, komma iordning.. Ja, en HEL DEL - plus att jag börjar skolan igen i augusti, mitt i smeten typ. Eller ja, typ. Whatever. Första terminen av skolan gjorde jag när jag var gravid.. så SÅ jätte mycket har jag inte i skolan förrän skolan börjar i januari igen typ. Och annie ska hamna hos dagmamma m.m, men det kan hon ju inte förrän hon är ett år. Så med det är det massa krångel också ni vet. Ja, och om älsklingen har jobb när det är dags för skola för min del så får vi försöka lösa det på bästa sätt för lilla annie. Hon går ju självklart före allt annat.. Och på något sätt ska vi nog kunna lösa det, ;) Bara hålla hoppet uppe & hoppas på det bästa lixom!


Annis har somnat i babysittern nu, hon är ju så förgrymmat sööt när hon sover som hon gör nu. Aaaaaw, man smälter verkligen. :) Hihih.

Dessa dagar har jag iallafall städat en HEL del, solat när jag fått chansen.. det har ju varit otroligt bra väder. Och nu är det juni, sommartiden - finally! YEHAA!


Snaart helg igen, sjukt hur fort tiden går. Någon gång nästa vecka senast måste jag verkligen åka in till skövde och hitta studentpressent till kusinen. Och jaa, det är ett måste! Plus något som hon ska ha runt halsen. Men först ska jag och älsklingen kanske komma överrens vad vi ska köpa för studentpressent till henne.. hummaa, jani - det är fasen inte lätt. Det gör ju inte saken lättare när kusin säger att hon inte vet vad hon önskar sig. *sucka* Men men, jag förstår henne - det är fasen inte lätt att veta vad man önskar sig. Man säger att man inte önskar sig något speciellt, även fast det finns tusen saker man tänkt sig - men verkligen inte kommer ihåg den stunden någon frågar en.. Haha. Så typiskt typ!


Ne, om jag skulle ta och ta en cigg kanske.. Om en timme drygt så ska annisen ha mat. Blir egen gjord pure.. Mosad potatis & broccoli, hon verkar gilla't så då kör vi på't! Det är så härligt också att en gröt sort som vi köpte senast till annie, med mango i.. Hon älskar den verkligen, hon äter fasen upp gröten på typ 5 min. Helt sjukt! :) Ska bli skönt dessutom när hon blir 6 månader, att vi då kan börja med välling - blir lixom lite billigare så. Om man kan med och såga så.. Ja, det kan jag. Ersättningen är så sjuuuuukt dyrt, fy helvete ! O_o


Later on; Sandra E kommer självklart hit. Mysigt som alltid! Massa kaffe, skitsnack & massvis ton med skratt! Muahahaha. Me like's!


Ne, nu äre cigg-dags! Ciao!

 

 Här steker jag på balkongen minnsan.

         Mamma älskar dig annie, du är minnsan det bästa som någonsin hänt mig. Glöm aldrig det! Aldrig!

Presentation

Sandra Ström, Mamma till Annie - född 09'

Fråga mig

0 besvarade frågor

My spotifyprofile =)

Follow me on Spotify

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards