Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Sandra - 9 juni 2010 19:03

Idag äre onsdag. Igår var jag hyffsat flitig måste jag själv påpeka.
Igår betalade jag räkningar till älsklingen, handlade jag kattfoder, 10kg (mkt billigare än 5kg i längden) sedan handla jag ingridienser, mjölk med mera - men glömde gröt åt lillan. Well, sedan diskade jag, lagade mat, fixade broccolipuré (som annie älskar). Oh idag har jag minnsan varit flitig också. Sandra var här en sväng, drack kaffe & tjöta lite. Betalade räkningar, 2 st som vi hittade igårkväll som jag lovade att betala idag. Handlade, nu har jag diskat, badat annie, dratt igång tvättmaskin, kokar potatis för puré till min lilla att frysa in! Sedan laga mat tills älsklingen kommer hem. Nu ska jag på toan, PÅ FREDAG ÄRE STUDENTFIRANDE för min kära kusin, och alla i min förra klass som tar studenten. Önskar alla ett stort grattis till studenten och lycka till med jobb osv. JAG ÄLSKAR ER ALLA, hoppas ni ALDRIG kommer glömma mig. Och varandra. :)

MP3 is the shit. Men jaa, sen hamnar jag i MedieProgrammet 3 igen.

 

Well, nu ska jag dra på toan sedan kolla till potätera ;) Ciao!

Presentation

Sandra Ström, Mamma till Annie - född 09'

Fråga mig

0 besvarade frågor

My spotifyprofile =)

Follow me on Spotify

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards