Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Sandra - 5 juni 2010 09:28

Ja, idag är det lördag & jag sitter här i mitt nattlinne & kikar runt lite på fb m.m Igår varé student för skövdeskolorna, åh - ångest man fick igår, när man vet att nu nästa vecka när tibro tar studenten så skulle jag också varit med där & firat som fan. Men, jag har annie ' jag kunde inte vara lyckligare. Studenten får vänta tills nästa år. Brukar sjunga : För jaaag tar inte studenten, för jag tar inte studenten, för jag tar inte studenten..förrän nästa ÅR! hahah. ;)


Igår så solade jag massvis, inte så stor skillnad på huden men man kanske får lite chans idag igen.. kanske?! Åh, igår gjorde vi egen sallad & käkade. Med sallad, gurka, skruvpasta, kassler, paprika, fetaost (brevid) och körsbärstomater. :)


Well, idag... Vettifan vad som sker - hatar mitt liv. Allt förutom annie <3 MITT ALLT. Men det är fan inte kul att bara vara HEMMA hela tiden sjäääälv. it sucks!


Nee, nu ska jag ta mej en cigg. Nu får jag allt skärpa mig va?! Skaffa mig ett liv eller något. Om någon vill träffa mig & umgås - ring mig! Jag är på't - direkt!


Kanske ringa pappa en sväng idag med & kolla vad dom har för sig! Yeye - det återstår att se, ciao ciao!

Presentation

Sandra Ström, Mamma till Annie - född 09'

Fråga mig

0 besvarade frågor

My spotifyprofile =)

Follow me on Spotify

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards