Direktlänk till inlägg 27 juli 2010

...

Av Sandra - 27 juli 2010 10:03

Igår fick vi äntligen pengar - och ja.. 2200 :- gick till fucking CSN, sedan satte jag in 500 :- till min sambos konto, igentligen skulle han haft 1000 :- till, men fan, hade ju inte råd, hade kunnat sätta in typ 700 :-, men då hade jag inte haft ett enda öre kvar på mitt konto. Berättade det, så att oskar skulle veta - då sa han att jag inte hade behövt ge honom pengar - men, aah.. Det var ju typ försent iallafall. Men sedan sa han att jag skulle kunna ta 500 :- ur sparkuvertet, vi får väl se.. Om det skulle krisa. Har bara 280:- på kontot, vilket jag inte lär klara mig länge på - då jag måste köpa blöjor, vällling, mat till annie och mat till oss också. Men, somsagt. Det löser sig nog, har iallafall varit ärlig över hur det ligger till med pengarna. Så det inte bara kommer som en chock helt plötsligt sen när det är tooomt lixom.

Igår på kvällen bakade jag kladdkaka, så den skulle bli ätbar idag. Haha! Den ser riktigt smarrig ut - Bara koka kaffe, se om sandra kanske VILL komma på besök över en fika. Inte setts på ett tag nu ju..

Igår ringde en person vid typ fyra och fråga om han fick komma och titta på lägenheten, han kom vid 18.00 och kikade - verkade ganska positivt, men verkade som han tyckte att priset var lite för högt. Får väl se vad han erbjuder, bara inte för lågt pris - för då kan det kvitta, tycker både jag och älsklingen.

Vi får se om han ringer och visar intresse, han skulle kolla upp med garage - hur pass lång tid det är i väntetid till garage. För det ville han så gääärna ha till alla hans mopeder, motorcyklar osv. Det förstår man ju då, lixom. We will see..


Skulle igentligen åkt till skövde idag och fikat med Sussie, men det blir imorgon istället - vilket passar ännu bättre för min del, :) Hon hade sovit dåligt i natt, och undrade bara om vi kunde ses imorgon - men om inte så skulle vi ses idag iallafall, men för mig funkar det ju imorgon också. Är bjuden på Tuvali's (min systerdotter) Kalas. Vet inte, har faktiskt inte råd med en massa KALAS hela tiden, Men en pressent ska hon få - så fort jag har pengar.. I augusti kanske det är lite bättre med pengar.. We will see. Ciao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 7 augusti 2010 14:00

Babble, Babble, Bitch, Bitch Rebel, Rebel, Party, Party Sex, sex, sex, don't forget the violence Blah, blah, blah Got your lovey-dovey sad and lonely Stick your stupid slogan in Everybody sing along Everything's been said before There's nothing left ...

Av Sandra - 3 augusti 2010 11:55

Ja, ibland undrar jag fan hur allt gick till i helgen? Fredagen tog vi det lugnt, lördagen chilla vi först på dan - sedan blev vi hämtade av lena - min sambos pappas sambo om man säger så. Haha, för dom skulle vara barnvakt åt annie medans vi på kväl...

Av Sandra - 30 juli 2010 10:57

Låten duunkar förfullt i högtalarna, och livet känns underbaaaart! Fan, det är ju fredag - och idag är jag på bra humör, vilket även det känns underbart. Imorgon är det lördag vilket innebär att det blir OLSTORP och suupa. Om vädret håller sig hyffsa...

Av Sandra - 23 juli 2010 18:54

Jag har stooora funderingar på att skaffa en blogg med lösenordsskyddat, anledningen är inte för att folk snokar i helhet. Utan mer att jag vill bli lite mer "personlig" i min blogg. Visst, det finns väl en hel del saker man kan dela med sig utan att...

Av Sandra - 16 juli 2010 19:50

iochmed att jane hade skrivit till mig ' så tänkte jag att jag ändå kunde svara här på bloggen - Så, jane : here it comes!   Jag vet inte om jag har kvar några bilder alls från "våran tid", men för mig behövs det inte! För jag minns det  som igår...

Presentation

Sandra Ström, Mamma till Annie - född 09'

Fråga mig

0 besvarade frågor

My spotifyprofile =)

Follow me on Spotify

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards