Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Sandra - 13 juli 2010 12:59

Men se där, jag bloggar igen.. Det var som tusan va?! Haha, :)

Eftersom vissa ville att jag skulle blogga igen - även fast det inte var några krav så kände jag att nu kanske jag orkar börja med det igen.

I helhet vad som skett sedan jag slutade blogga : Dop för Annie, min skatt! Nästan avlidit av värmen.. Tropisk värme, inte fan behöver man vara utomlands för fint & varmt väder inte! Räcker med att vara i sverige nu.. Haha. It's haard to survive in this heat.

 

Mååånga av dagarna har jag också spenderat med sandra, & Badat i örlen har jag hunnit en gång - då var det faktiskt 24 grader i vattnet - klockan nio på kvällen, inte illa alls! :D

 

Men jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om mer, för VÄRMEN är så påtaglig - varje dag. Ingen större skillnad i värmeskalan.. Fyfan! As nice, men ännu mer nice om man hade haft pengar & körkort - så man kunde åka och bada typ VARJE dag.. Haha, hade inte varit fel alls. Inte i denna värmen iallafall!

 

Just nu i mitt liv händer det inte mycket - det mesta står stilla. No life! Men det är väl så att man får skylla sig själv. Men det är jobbigt att vara ute - när det är varmt, inte minst för mig - för annie också. Hon och jag är två svettlökar i denna hettan asså! :P

 

Hoppas det åskar & mullrar rejält nu, i skövde åskar det - så vi kan hoppas det kommer hit! Så luften rensas lite grann! VORE INTE FEL!!

 

Well, nu har jag inget mer tråkigt att skriva om. :D Muller...Muller... <3<3

ÄLSKAR ÅSKAN! :D

Presentation

Sandra Ström, Mamma till Annie - född 09'

Fråga mig

0 besvarade frågor

My spotifyprofile =)

Follow me on Spotify

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards