Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Sandra - 8 juni 2010 08:34

Jag vet att jag har varit otroligt kass att uppdatare på ett par dagar nu, men det har helt enkelt inte funnits något att skriva om. Jag vet inte om det finns ngt att skriva om nu heller - men tänkte bara berätta att fallet så var.

Igår mådde jag gör knepigt, hade inget ork, huvudvärk, anfådd för minsta lilla, illamående och svimfärdig emellanåt, hur knepigt som helst. Men som tur är så har jag faktiskt inga utav dom symptomen idag. Endast varm, men det är ju bara för att vädret är som det är - nothing else. Well. Idag äre väl meningen att Sandra ska komma hit. Senast vi sågs var i lördags en sväng, vilket är ganska ovanligt för oss - vi ses typ jämt på veckodagarna, men helgerna så träffas vi knappt. Kanske pratar lite i tele eller smsar osv. men denna helgen var lite annorlunda, då vi umgicks en bra stund på lördagen och solade. På kvällen sen så tog jag mig en kall ' efter att annie hade somnat då detklart. Sedan kom älsklingen hem & vi käkade lite från sebyllen ;) Haha som älsklingen brukar säga. Haha. Sedan vare typ dags att sova. Eftersom vi på söndagen skulle på 70års kalas. HAHA, chockad blev jag när jag såg en lärare som vi hade i ettan trorja ' Gunnel heter hon iallafall, vi hade henne i något media-ämne, kan inte riktigt nu minnas va fasen den kursen hette. Well, i don't give a fuck. Jag vet hursomhelst att jag fick bra betyg av henne ;) haha, såå duktig som jag vaar : )


Neee, nu ska jag ta och kika runt på FB. Idag har jag massor att göra p.g.a att jag mådde så dåligt igår. Jag ska köpa en 10kg säck med kattfoder, handla lite mjölk, ingridienser, koka lite potatis, koka broccoli och göra pureér till annie & frysa in m.m . Ja - en heeeeel del att göra. Men det går rätt så fort ändå ;)


Åh, ngt kul har skett. Tänkter dessvärre inte berätta det förrän personen i frågan har gått ut med det först osv. Ni förstår?! :) Sedan har saras tvillingkompisar blivit storasystrar till en liten ALVIN som föddes igår. Guuud va kul. Längtar efter att kika på den lilla klimpen, hihih! Eftersom jag varit med typ hela hennes graviditet om man säger så. Då man träffar henne varje vardag nästan eftersom sara och tvillingarna går i samma förskoleklass.


Snart student förresten, för min käre kusin Rosita. Kul för henne, yeees! Igentligen skulle jag och sandra också tagit studenten nu - men nästa år är vi på't! Det kan ni alla lita på, då ska vi minnsan gå in för't till MAX. Heelvete va skooj det kommer bli. Hell yeeeess!

Presentation

Sandra Ström, Mamma till Annie - född 09'

Fråga mig

0 besvarade frågor

My spotifyprofile =)

Follow me on Spotify

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards