Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Sandra - 17 juni 2010 13:58

Ja, suuuperhärliga SOOL! Den sköna solen man längtat efter alldeles fööör länge, nu är den här för att stanna. I hope! Massor soolandes läre bli då, sjukt härligt!


Whatever, hur som helst - idag har jag solat lite m.m, pratat i telefon med en underbar vän - MARCUS. Från trollhättan, en underbar person. Ja, jag kanske inte nämnt honom tidigare - men han har funnits i mitt liv, lääänge nu. Han är en del av mitt liv. Så sjukt tacksam över att han funnits vid min sida. Ingen kommer nog inse vad vi har varit med om tillsammans, fast åt våra egna håll. Tacksomfan marcus, tack för att du finns. Vad som än sker, så kommer du alltid vara en del av mitt hjärta. Min själ, min tanke. :)


Ne, om man ska ta och sätta sig på balkongen en stund & sola lite. Vore skönt. Nu börjar man se resultat på solningen - skönt! Solar lixom i omgånger så jag inte ska bränna sönder mig och fjälla - för det är inte så värst charmigt precis! Så, jaa - har solat fram & tillbaka för att få bästa resultat. Hoppas jag får mycket fää'äärg!! :D



Nee, sen måste jag TYVÄRR gå och handla också. Ibland blir man så jävla trött på allt, livet, existensen, allt - FUCKING FUCKTAARD ' go fuck your self. Åh, det kändes redan bättre. Fucking cigg att ta slut hela tiden! Dyrt & onyttigt. BLÄ! fuck that., Men helvetes gött ;) <3 Ciao Biiiitcheeees.

Presentation

Sandra Ström, Mamma till Annie - född 09'

Fråga mig

0 besvarade frågor

My spotifyprofile =)

Follow me on Spotify

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards