Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Sandra - 24 maj 2010 09:59

Helgen var trots allt hyffsad. Fick sällskap av sandra i lördags - vi HADE tänkt och kika på film.. Men så blev det ju inte precis. Vi satt & tjöta mesta dels, rökte & drack en öl var.. sedan gick vi emot ALKOHOLFRI cider från ica. Muahah!

 

Tidigare på lördagen så var jag ute på lekplatsen och träffade storasyster sofie & hennes sambo björn + deras två ungar. Texas & tuvali, dom sööta charmtrollen! Sedan var det dags att gå in och mata annie, dom åkte hem - eftersom dom hade varit på minizoo innan. Och sedan efter matandet så drog jag och älsklingen för att köpa in mat till kvällen. Tacos med hanna & rickard, eftersom dom tre skulle till olstorp sedan på kvällen så. Det var ju öppningspremiär med björn rosenström & Polkapix. Han var väl "sådär" nöjd med kvällen. Det roligaste på hela lördagnatten var när älsklingen kom hem, sedan tjöta vi lite osv. sedan sov vi. Efter någon timme (jag vet inte riktigt när detta var eftersom jag inte kikade på klockan men) så vaknar jag av massa bökande & bonkande..då satt älsklingen halvt i garderoben (som är på min sida av sängen) och grejja..frågade aldrig riktigt vad han höll på med , men hur som helst. Sedan gick han på toan, och då somnade jag igen. När vi gick upp på söndagen frågade jag honom vad han hade hållt på med, men det visste han visst inte. HAHA. Vilka dummheter man kan hålla på med när man är full.

 

Just det, glömde berätta om dom fina blommorna jag fick av älsklingen i fredags också. JÄTTEFINA! När han kom hem på kvällen efter att ha handlat lite kyckling & potatis sallad m.m så öppnade jag dörren för jag hörde att han kom.. så fick jag blommorna. Och han sa , dom här får du för att jag älskar dig så! Aaaw, smälte helt & hållet. Tänkte jag kunde lägga upp bilderna nu om ni ville se den fina buketten med blommor som jag fick?

 

      

There u have them, aren't they pretty ? :)

 

Här får ni lite nya bilder på mig från hela helgen :

         
The one and the only Sandra Veronica Ström ' 1990 - 08 - 17 .

Presentation

Sandra Ström, Mamma till Annie - född 09'

Fråga mig

0 besvarade frågor

My spotifyprofile =)

Follow me on Spotify

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards