Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Sandra - 15 maj 2010 10:01

Ja, må så vara - men vädret är det samma. Ryssväder upp in my ass! Regn & värme - det ska inte vara så. Regnar det så kan det väl lika gärna vara kallt då för fasiken! Men whatever, man kan ju ändå inte göra något åt detta väder. Dessvärre.

Igårkväll blev det pizza, åh! Det var sååå gott minnsan. En kebabpizza med sallad på, riktigt gott. Njöt av varje tugga - och mätt som tusan blev jag dessutom! Satt verkligen inte fel me't.


Idag.. Ja, kusin kommer väl hit sen när hon väl vaknat upp. Vilket kan bli närsom.. Kanske nu, kanske om 4 timmar.. Who knows?! Haha! Men sen vet jag inte om vi ska in till skövde till min ena storasyster ( Sofie ), hon ringde igår och jag sa nej.. Men tänkt igenom lite, och det var ju ett bra tag sedan sist. Så vore kul & ses.. Ringde henne för att få tag på henne och säga att vi kanske kunde komma iallafall - så hon inte hinner bestämma något annat, men det kanske hon redan hunnit. Fick hursomhelst inte tag i henne + att jag måste ju kolla med kusin också om hon verkligen vill det osv. Vi får se vart vi hamnar, annars blir det bara att vara inne i detta pissväder. Kolla skräckfilm & mysa med gott. Haha!


Nee, nu ska jag nog försöka ringa igen och se - Antingen sover hon eller så vill hon inte svara när jag ringer. Ringer ju från hemnummer, så hon kanske tror det är någon annan. Men hur som helst, :) We will see.


Nu ska jag dra mig! Kanske uppdaterar ikväll igen, who knows?! NOBODY!


Ciao!

Presentation

Sandra Ström, Mamma till Annie - född 09'

Fråga mig

0 besvarade frågor

My spotifyprofile =)

Follow me on Spotify

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards