Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Sandra - 11 maj 2010 14:38

hah, den låten måste nog vara en ganska värdelös låt, med värdelös text. Men jag gillar'n! Bloodhound gang - Uhn tiss Uhn tiss Uhn tiss.

Vet att jag inte bloggat sedan i fredags, förra veckan - i suck, it's true. MEN! Endast för att fredagkvällen gick åt till min käre sandra, party blev vi minnsan.. fulla som kastruller.. Cyklade hem mitt på morgonen, ca. kvart över fyra. Vingligt och skrattigt vare minnsan. Och trött var jag med. HAHA! Men det var en toppenkväll med världens underbaraste bruuud i tibro, grillat, alkohol. YES!


Lördagen gick åt att vara EXTREMT bakis, ojojoj - man borde fan inte trycka i sig en halv baginbox, 2 öl och en cider var. Altså en hel baginbox, 4 öl, 2 cider. Sheit! Det resulterade iallafall i att jag var sjukt bakis och måde skit & fan. Spydde massvis, sov, skallebang och tröööött! Haha. PÅ lördagen var det älsklingens tur att partajja. Han kom hem hyffsat tidigt ändå. Vid ett, dom hade inte haft skoj - och det regnade så..

Tyckte inte alls så jättesynd om honom i söndags när han var bakis faktiskt! MUAHAHAHA!!! Men så äre, för han brydde sig inte värst mycket om att jag mådde ve och fasans dåligt!


Måndagen var trött-tråk dag. Tv: boxen fick sitt spel, och jag orkade inte fixa't! Så jag kikade på filmer istället. Sov osv.


Idag, jaa.. fick sovmorgon - älsklingen fixade frulle till mig , söt som han är! <3 Men jag käkade en ynka rostmacka till frukost och var mätt. Nu kurrar magen som en idiot, och idag tror jag faktiskt det blir våfflor - MUMMS! :)


Kvällens mat, ja ni.. Do not know yet. Det vanliga bekymmret. Har ni tips, skriv isåfall i en kommentar. Alla tips tages emot med tacksamhet.


Nu ska jag ta en äckelcigg, (inte gott att röka när man är spy-hungrig) men är alldelels för röksugen för att VÄNTA tills våfflorna är fixade och uppätna. MUAHAHA! Latmask nr. 1. Förresten, har jag lagt in ännu ett par charmiga bilder på min älskade Annie på FACEBOOK. Sandra Strömmingen Ström @ facebook.

Ciao!

Presentation

Sandra Ström, Mamma till Annie - född 09'

Fråga mig

0 besvarade frågor

My spotifyprofile =)

Follow me on Spotify

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards