Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Sandra - 17 maj 2010 22:20

Alldeles strax dags för sängen, ser verkligen fram emot det!

Det som skett idag : Sandra var här på besök en sväng. Sedan diskade jag lite, älsklingen kom hem. Kusin kom hit & vi kikade på Paranomal Activity - helt scary, man önskar att den verkligen är riktig. Då är den verkligen läskig! Sedan blev det ungsstekt falukorv och hemmalagat potatismos , som älsklingen lagade så flitigt.

Fucking skoskav gav mig en varblåsa - AJ!

Nee, nu ska jag soova! Imorgon blire liiite sovmorgon ' SKÖNT :D

Och BVC vid halv tio med annie, vägas + mätas. Återkommer med det imorgon, nu ska jag och älsklingen lägga oss. Vi hörs imorgon '


Kan inte Katrin Zytormeiska få barn snart? Väntar med spänning att få se den lilla RINGO. Hahaha, patetiskt men kuuul & förväntansfullT!

G'night!

ciao!

Av Sandra - 17 maj 2010 10:15

WTF! Läste nyss en artikel på aftonbladets hemsida om ungdomar som sitter på ungdomshem börjar röka & skära sig för att kunna få komma ut & få LITE frisk luft. Det är så sjuk att jag vet inte vad jag ska säga igentligen. Sinnessjuk, totalt asså! http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7133165.ab - Här är artikeln. Jag tycker ni ska läsa den. Jag förstår inte?! Tillochmed Kriminella vuxna som sitter i fängelse har rätt till minst en timmes utevistelse per dag. Hur sjukt är inte det då?


Ja, nu är sandra här.. så nu ska jag vara social. Kanske uppdaterar senare, ciao!

Presentation

Sandra Ström, Mamma till Annie - född 09'

Fråga mig

0 besvarade frågor

My spotifyprofile =)

Follow me on Spotify

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards