Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Sandra - 20 maj 2010 21:16

Jag hade verkligen hoppats på att det skulle åska idag & rensa luften rejält. Men det försvann.. Vart tog det vägen? Visserligen är det lite kyligare luft nu än tidigare idag. Då var det minnsan kvavt & jävligt. Speciellt när solen var framme HELA tiden.. Skönt vare minnsan, men jobbigt också. Utan friska vindpustar.. Haha!

Dagen har för övrigt varit slapp, sedan mötte jag ida & vi var på stora lekplatsen - tjötade och hon gosade massvis med annie. Hihi, sedan spydde faktiskt annie ned henne på handen. Muahaha! *big smile* Well, sedan drog jag in.

Idag har jag även tatt chansen och sola lite. Älsklingen ringde nu, ska prata med honom och se när han kommer hem.

Imorgon kommer sandrisen hit igen, massa kaffe & tjöt. ;) <3


ciao ciao.

Av Sandra - 20 maj 2010 08:53

Idag fick jag nys om en grymt skön låt, var tvungen att kika om den fanns på spotify och JA! det gjorde den. Hoppade av lycka.. Satte på den DIREKT , hög volym & leendet blev större & strörre. Crossfire - Hot hot hot.


Förresten, hoppas ni gillade videon på annie när hon skrattade (som jag la in igår) :)


Vet ej vad som sker idag, men en sak vet jag att jag ska göra. Skriva lite papper och lägga på posten ;) Mathilda kunde inte komma idag - var ju synd. Får sitta här alldeles själv då hela dagen. (suck)


Vem vet, kanske uppdaterar sen igen - i hopp om att kunna hålla mig sysselsatt.



 

Good bye!

 

 

 

Presentation

Sandra Ström, Mamma till Annie - född 09'

Fråga mig

0 besvarade frågor

My spotifyprofile =)

Follow me on Spotify

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards