Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Sandra - 7 maj 2010 16:37

Yes indeed ' idag är det äntligen fredag - otroligt tacksam över det med faktiskt.

Ikväll gäller ju grillning med sandrisen, röka vattenpipa, äta gott, dricka vin, dunka musik & snacka skit. Hehe - hoppas verkligen blåsten avtar lite nu tills senare bara.. HOPPAS *håller tummarna* Haha, nu vill jag bara att timmarna ska gå. För vi sju ska jag enligt planerna cykla iväg till sandra. Fast måste först prata med henne innan. Måste köpa cigg också.. Haha, det löser sig nog. Sedan kom jag på nu att jag måste packa ned allt jag ska ha med dit - inte för det är så mycket men det är ju iallafall vattenpipan och tobaken osv. Heh, längtar något fruktansvärt nu... TIMMARNA får gärna blåsa iväg en stund nu, så det går lite fortare. Men igentligen, är ju bara 2 timmar kvar.. så, haha! Men senare får det inte gå fort. Vi måste ju hinna njuta av kvällen som ska bli kanoners!


Ne, nu ska jag försöka lägga min lilla sjukling i spjälsängen - hon verkar övertrött och grymtar & är röd som tusan runt om ögonen. Gav min lilla stackare lite alvedon förut efter jag matade henne , massviiis med palsternacka/morot's pure. Det gillar hon skarpt, det märks! Hihi.


Tänkte jag skulle få hinna hoppa in i duschen en sväng utan att oroa mig över annie, som då kommer ligga i rummet brevid badrummet typ och FÖRHOPPNINGSVIS SOVA! haha, va drömde jag sen då? Haha!

Förresten, ni spotify users.. Som skaffat nya spotify och har en profil - jag har lagt upp en länk där man kan följa mig på spotify och lyssna på alla mina sköna låtar som jag lagt till i listor m.m


Gtg, ciao!

Presentation

Sandra Ström, Mamma till Annie - född 09'

Fråga mig

0 besvarade frågor

My spotifyprofile =)

Follow me on Spotify

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards