Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Sandra - 21 maj 2010 17:51

Jag måste bara få skriva av mig lite ' tål du inte läsa vad andra känner - LÄS INTE MER NU ISÅFALL!

 

Jag känner mig så jävla less på att ens leva '  jag är så sjukt deprimerad just nu att den enda utvägen är min dotter - mitt allt <3 Aldrig skulle jag kunna lämna henne med min mening. Men, hade hon inte funnits så hade jag nog antagligen inte levt. Men vem vet, hade jag inte haft henne (detta är inget jag menar illa om men) kanske jag inte hade mått såhär - då kanske jag inte hade haft detta enorma hat mot en person som TÄR på mig. Jag vet inte, jag vet inte vad jag ska göra. Känner mig så jävla ensam, tom på allt. Det enda som finns kvar i mig är mitt hjärta som tillhör min ÄLSKADE dotter. Min skatt, min lunga, min vindpust, min ögonsten, min livslåga. Ja, det är precis det hon är för mig. MITT ALLT.

 

Ett kanske enligt er patetiskt blogginlägg, men jag tänkte att om jag skriver av mig kanske det försvinner lite av allt detdär som är innuti mig. Hatet, ångesten, tårarna, det förstörda. Jag orkar inte spela mer, även om jag skulle bryta ihop nu skulle ingen märka det. Jag har nog förmodligen inga tårar kvar, INGET. Det finns nog inget jag kan ge någon - jag kan inte ge kärlek längre tror jag. Jag tror inte det finns något alls som jag är bra på... Förutom att låtsas att allt är ok, trots att det inte är det. Jag är jävligt duktig på att spela orörd, trots att min insida bränner & svider. Usch, Jag orkar seriöst inte meraaaaa...... GE MEJ EN ANDPAUS, EN LÅNG SÖMN, EN ......

 

fuck life, fuck it hard - untill it's over ' everything..

Presentation

Sandra Ström, Mamma till Annie - född 09'

Fråga mig

0 besvarade frågor

My spotifyprofile =)

Follow me on Spotify

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards