Direktlänk till inlägg 3 juni 2010

T o r s d a g .

Av Sandra - 3 juni 2010 10:15

Skönt att det är torsdag idag, så hiimla skönt! Nu hoppas jag bara att helgen har något bra att erbjuda. Så jag kan njuta av helgen. Bara minsta lilla så hade jag blivit enormt tacksam ska ni veta ' Men.. vi får väl se.


Oh, igår provade jag att vaxa benet - det gjorde inte sådär värst ont att dra, men jag är så känslig på benen.. bara av rakning så kan jag få JÄTTEONT efteråt, sveda m.m Och fy tusan - då kan ni tänka er hur det blev när jag vaxade :O OMG! Prickig blev jag, och saaatan va det sved! Så jag gav upp hoppet & rakade med rakhyvel istället. Mycket bättre - mindre sveda.


Idag : Diska , like always. Sedan.. vettitusan. Dessa ensamma dagar börjar gå mig på nerverna, snart kommer jag klättra på väggarna av frustration. SÅ illa äre faktiskt! Ja, jag har annie - men vadå? Hon kan ju inte prata.. Hon förstår ju inte precis vad jag säger m.m, hur kul är det då? Bara att hon existerar är det bästa jag vet. Men ibland måste jag bara få leva.. Snart blir jag tokig. Vet inte riktigt vad det är som hindrar mig - eller jo. Jag har väl ingen att leva med. Eller a, nu blev det lite fel kanske.. Jag menar ju inte så att jag inte lever med någon. För det gör jag. Med min älskling, hans dotter & våran dotter annie självklart. Men det var inte det jag menade, i whant something new, something fun. Bara att kunna åka till skövde och sätta sig på ett fik vore guld värt. Seriöst. NÅGON SOM VILL HÄNGA MED?! Sandra e? Vill du med? Antar att du kommer läsa detta, så - då kan jag ju lika gärna fråga snällt om du vill med? :)


Ne, kanske ge upp hoppet och bara gå & bli dötrist. Bara sitta hemma som en packad sill i en burk typ. No-lifer typ!


Ja. Det var väl allt för nu.. Kanske kommer det ett mer positivt inlägg sen - om min inställning ändras. Antagligen inte.. men hoppas kan man ju. Jag vill bli brun, sola & se fräschare ut. Men hur lätt är det ? Så fort man ser att det är fint väder på morgonen och tänker "aah, idag kan jag steka lite på balkongen och få färg" ... va drömde jag sen då? HA HA, då blire molnigt lagom tills solen kommer till balkongen.. *SUCK* trött på detta!


HEJ DÅ !

 
 
Ingen bild

Sandra

3 juni 2010 11:18

hehe, klart jag vill med :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 7 augusti 2010 14:00

Babble, Babble, Bitch, Bitch Rebel, Rebel, Party, Party Sex, sex, sex, don't forget the violence Blah, blah, blah Got your lovey-dovey sad and lonely Stick your stupid slogan in Everybody sing along Everything's been said before There's nothing left ...

Av Sandra - 3 augusti 2010 11:55

Ja, ibland undrar jag fan hur allt gick till i helgen? Fredagen tog vi det lugnt, lördagen chilla vi först på dan - sedan blev vi hämtade av lena - min sambos pappas sambo om man säger så. Haha, för dom skulle vara barnvakt åt annie medans vi på kväl...

Av Sandra - 30 juli 2010 10:57

Låten duunkar förfullt i högtalarna, och livet känns underbaaaart! Fan, det är ju fredag - och idag är jag på bra humör, vilket även det känns underbart. Imorgon är det lördag vilket innebär att det blir OLSTORP och suupa. Om vädret håller sig hyffsa...

...

Av Sandra - 27 juli 2010 10:03

Igår fick vi äntligen pengar - och ja.. 2200 :- gick till fucking CSN, sedan satte jag in 500 :- till min sambos konto, igentligen skulle han haft 1000 :- till, men fan, hade ju inte råd, hade kunnat sätta in typ 700 :-, men då hade jag inte haft ett...

Av Sandra - 23 juli 2010 18:54

Jag har stooora funderingar på att skaffa en blogg med lösenordsskyddat, anledningen är inte för att folk snokar i helhet. Utan mer att jag vill bli lite mer "personlig" i min blogg. Visst, det finns väl en hel del saker man kan dela med sig utan att...

Presentation

Sandra Ström, Mamma till Annie - född 09'

Fråga mig

0 besvarade frågor

My spotifyprofile =)

Follow me on Spotify

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards