Direktlänk till inlägg 28 april 2010

Måste det gå till såhär?!

Av Sandra - 28 april 2010 11:07

Ibland blir man så trött & frustrerad på allt, verkligen allt. Varför sa personen inte si & så innan. Varför var jag så dum som gjorde det utan att tänka mig för. Varför måste allt låta så drastisk och farligt? Jag är så sjukt trött, trött, trött. Önskar man kunde stoppa tiden, lägga sig ner och DÖ för en dag - eller två?! Ne, kanske inte så drastiskt.. men ja, ni förstår säkert meningen med det jag skrev. Jag tänker nog kanske inte yttra mig om vad som försigår osv. Jag tror inte ni skulle vilja veta det heller faktiskt.

Men oj, mitt i det dystra tankarna finns mitt ljus. Det räcker med att min älskade lilla Annie tittar mot mig och gör ett ljud för sig, bara finnas - hon är nog bland det BÄSTA som någonsin hänt mig och jag tänker inte ångra en sekund att jag valde att behålla henne, skita i att bli klar med skolan och ta upp det efter mammaledigheten osv. Jag är glad att jag behöll dig, gick 9 månader ut & led genom en hyffsat okej förlossning för att ÄNTLIGEN få träffa mitt lilla mirakel som legat i min mage och gjort mig illamående, deprimerad, glad, tokkär, ledsen, knäpp. Ja, för igenom den såpass korta (men ändå långa) tiden så är det inget emot vad du och jag kommer uppleva alla dessa år vi finns hos varandra. Ännu en person som gjort en otrolig insats i mitt liv är självklart någon som jag nämnt i denna bloggen innan.. Senast igår tror jag faktiskt. Min älskade vän SANDRA. Hon har stått brevid mig genom vått och torrt... Oj, det lät lite klyschigt, men så är faktiskt läget. Hon var med mig genom hela min graviditet, och jag hoppas på att hon kommer vara med i mitt liv läääänge. Jag är så otroligt tacksam, så det finns nog inga ord till hur mycket jag uppskattar hennes existens! <3

Juste, idag kom ju ANDRA AVENYN avsnittet ut på svt.se och ojojoj.. Nu är det bara 1 avsnitt kvar på serien. Kan inte mer än säga att avsnittet var bortom mina förväntingar - Mycket bättre än jag trodde. Trodde det skulle bli bra och spännande - men det blev DUBBELT upp av båda. Tackgodegud! :) Nästa onsdag blir det ett sista avsnitt, sorligt men sant. *SUCK* Men som sagt, alla serier måste ta slut någon gång.. Och det var väl kanske dags nu. Men ändå lite sorligt.. hehe! Lär ju titta på det ikväll på 1:a klockan 21.00 - 21.45, med älsklingen - han har blivit lika insatt i det som mig nu, haha var säkert mitt fel. Och felet till att jag blev inne i det måste nog varit sandras fel faktiskt.. HAHA! ^,^ Well, kanske uppdaterar mig lite senare, ska toa lite - sedan röka, läsa bok. Hämta sara, handla lite på ica, igentligen bara 1 sak som ska köpas, och det är en grej till kranen.. Som hade pajjat ' riktigt skillat asså! Ja, men så blir det väl som vanligt att man handlar mer än man skulle osv. Men hoppas verkligen inte det.

Ha det bäst, i'm out of here ' tjingeling.

[ Sandra Ström, The 1 and only! ]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 7 augusti 2010 14:00

Babble, Babble, Bitch, Bitch Rebel, Rebel, Party, Party Sex, sex, sex, don't forget the violence Blah, blah, blah Got your lovey-dovey sad and lonely Stick your stupid slogan in Everybody sing along Everything's been said before There's nothing left ...

Av Sandra - 3 augusti 2010 11:55

Ja, ibland undrar jag fan hur allt gick till i helgen? Fredagen tog vi det lugnt, lördagen chilla vi först på dan - sedan blev vi hämtade av lena - min sambos pappas sambo om man säger så. Haha, för dom skulle vara barnvakt åt annie medans vi på kväl...

Av Sandra - 30 juli 2010 10:57

Låten duunkar förfullt i högtalarna, och livet känns underbaaaart! Fan, det är ju fredag - och idag är jag på bra humör, vilket även det känns underbart. Imorgon är det lördag vilket innebär att det blir OLSTORP och suupa. Om vädret håller sig hyffsa...

...

Av Sandra - 27 juli 2010 10:03

Igår fick vi äntligen pengar - och ja.. 2200 :- gick till fucking CSN, sedan satte jag in 500 :- till min sambos konto, igentligen skulle han haft 1000 :- till, men fan, hade ju inte råd, hade kunnat sätta in typ 700 :-, men då hade jag inte haft ett...

Av Sandra - 23 juli 2010 18:54

Jag har stooora funderingar på att skaffa en blogg med lösenordsskyddat, anledningen är inte för att folk snokar i helhet. Utan mer att jag vill bli lite mer "personlig" i min blogg. Visst, det finns väl en hel del saker man kan dela med sig utan att...

Presentation

Sandra Ström, Mamma till Annie - född 09'

Fråga mig

0 besvarade frågor

My spotifyprofile =)

Follow me on Spotify

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards