Alla inlägg den 18 april 2010

Av Sandra - 18 april 2010 10:25

Så jäkla lyckad jag är igentligen. Smidighetsministeriet skickar inbjudan, typ..
Igårkväll när vi käkade mat mot slutet så märkte jag att staven var lös, fick panik nästan.. Och självklart hade jag lyckats svälja ena kulan, men det gör inte så mycket tänker jag, skillnaden hade väl vart om det var hela staven. Men det var det ju inte som tur va.. Jag tänkte, men jag har ju mina andra piercingstavar & kulor i en påse.. NÅGONSTANNS?!?!?! Jaa, inte tusan hittade jag dom.. Fick nästan panik & tänkte - "helvete, nu kommer det växa igen". Smsade min kusin och kollade om jag kunde få låna en kula.. Och skulle få den som idag nu då, imorses när jag vaknade tryckte jag i staven för att kolla om det var kvar eller om det hade växt igen, men det hade det inte som tur va! Och senare kommer ju kusin så, då kan jag sätta i staven igen. FRIHET!


Imorses så fick lillan lite gröt till frukost och lite vatten.. Sedan ersättning, och sedan åt jag frukost. Sedan en kopp kaffe och en cigg - det bästa som finns så på morgonkvisten! Hehe..

Annars idag, jadu - min lilla älskling är redan 4 månader idag, sjukt hur fort tiden går igentligen! Ojojoj. Och varje dag lär hon sig något nytt, underbart att finnas här då! Det är så mysigt nu när hon är med mera i svängarna och reagerar på ljud osv. Sedan att hon jollrar & nästan skrattar. <3 Mitt allt!


Ännu inväntar jag att min mens ska komma så jag kan få sätta in kopparspiralen, inga mera barn än för tillfället. Hur mycket jag än vill på mitt sätt så vill jag bli klar med skolan först, ta hand om annie & ge henne det bästa. Jag vill kunna försörja mig själv och få in pengar på eget sätt, genom jobb. Förhoppningsvis efter studenten 2011 så ska det finnas något man kan jobba med. Höhö! (vad drömde jag sen då?) Men hur som helst, gått ett tag med misstankar om graviditet igen - iochmed att min mens borde kommit vid det här laget.. Men det kan vara så att jag går och oroar mig så mycket över mensen osv. att den är försenad. Vad vet jag?! Gjort test hursomhelst, men det visar att jag inte är gravid så. Man kan ju hoppas det stämmer!


Största längtan just nu : Sommar, grilla, umgås med sandra massa, röka vattenpipa, dricka lite alkohol & bara ha allmänt mysigt! Yes, ofc <3 Jag längtar tills lillan börjar lära sig krypa & att man kan vara ute i solen om dagarna och bara mysa på en filt. :) <3


Ne, nu kallar mammaplikten. Nu ska jag ta upp min lilla skatt som sitter i babysittern & gnäller lite smått. Tror hon är sällskapssjuk, men det gör mig inget! Är sjukt sugen på mys med henne nu så.. =) Vi hörs, c´ya!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sandra Ström, Mamma till Annie - född 09'

Fråga mig

0 besvarade frågor

My spotifyprofile =)

Follow me on Spotify

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards