Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Tisdag.. LÄNGTAN ÄR STOR!

Av Sandra - 27 april 2010 09:30

Jag längtar sjukt mycket tills imorgon, då det är ett nytt avsnitt på Andra Avenyn & det näst sista avsnittet. Sedan är det slut, förväntningarna är STORA. Det finns så mycket som ska klaras upp nu innan dom avslutar den serien för gott. Hum, hoppas dom lyckas bra.. Annars ska vi allt visa dom vad VI tycker. GRR!! :)

Igår beställde jag ju en bok.. Som jag skrev i bloggen igår. Det stod att den skickades igår - så förhoppningsvis kommer den idag på posten! Det stod i ett mejl som jag fick igår att ordern hade tagits emot, packats och skickats. Och om ordern skulle vara för stor för att få plats i postfacket (eller vad man nu ska kalla det) så skulle det förmodligen ta en extra dag och jag skulle sedan få hämta den på posten i tibro vid ica. Men jag skulle tro att den får plats där. Hoppas förfullt att den gör det.

Åh, lilla annie var så trött igår när jag skulle mata henne. Satte henne i stolen för att mata henne , hon deckade direkt. Var tvungen att ta kort på det, hon var så pumsig & sååå söt! Min lilla gumma, <3 Så, här får ni en bild på henne när hon deckat i stolen precis innan matdags!     

Är hon inte bara fööööör söt min lilla annie?! Haha, att man kan vara så söt & så trött på en och samma gång altså. Haha, ni kanske anser att det är elakt och ta kort, men jag tycker att hon ENDAST var så grymt söt. *Hon är ju så söt när hon sover. :) <3


Här får ni en bild på min frill, :) Grymt nöjd efter att jag klippte mitt hår själv, tunnade ut det och klippte upp det. Behövs en ny blondering nu bara, sen är nog allt som jag vill ha det. Weehooo!

    


Förövrigt så längtar jag tills den 7:e, vill kunna spika in det datumet nu, nu nuuu! För då blire grilla, lyssna på musik, röka vattenpipa, dricka lite vin, tjöta ett par pers hemma hos min KÄRASTE vän Sandra. Kommer nog bli helmysigt! Vi får verkligen hoppas på att vädret är på våran sida då. Tack, gärna! Håll allesammans tummarna.. Det är allt jag ber om! Hehe. Men det blir nog bra ändå, man får göra det bästa av situationen, blire skitväder får vi helt enkelt bara dra igång grillen, grilla, sedan sitta inne ist. och hare mys! :) Blir säkert jättebra vilket som. Eller vad tror ni? :) <3


Ne, kanske uppdaterar med ett nytt blogginlägg senare. Who knows? Mabye. Berors på om jag har något intressant att skriva, om boken kommit, eller inte?! Hehe, det får vi se. Håll utkik! :)

 
 
Ingen bild

evalevabo

27 april 2010 11:18

Vilken troll unge såå söt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 7 augusti 2010 14:00

Babble, Babble, Bitch, Bitch Rebel, Rebel, Party, Party Sex, sex, sex, don't forget the violence Blah, blah, blah Got your lovey-dovey sad and lonely Stick your stupid slogan in Everybody sing along Everything's been said before There's nothing left ...

Av Sandra - 3 augusti 2010 11:55

Ja, ibland undrar jag fan hur allt gick till i helgen? Fredagen tog vi det lugnt, lördagen chilla vi först på dan - sedan blev vi hämtade av lena - min sambos pappas sambo om man säger så. Haha, för dom skulle vara barnvakt åt annie medans vi på kväl...

Av Sandra - 30 juli 2010 10:57

Låten duunkar förfullt i högtalarna, och livet känns underbaaaart! Fan, det är ju fredag - och idag är jag på bra humör, vilket även det känns underbart. Imorgon är det lördag vilket innebär att det blir OLSTORP och suupa. Om vädret håller sig hyffsa...

...

Av Sandra - 27 juli 2010 10:03

Igår fick vi äntligen pengar - och ja.. 2200 :- gick till fucking CSN, sedan satte jag in 500 :- till min sambos konto, igentligen skulle han haft 1000 :- till, men fan, hade ju inte råd, hade kunnat sätta in typ 700 :-, men då hade jag inte haft ett...

Av Sandra - 23 juli 2010 18:54

Jag har stooora funderingar på att skaffa en blogg med lösenordsskyddat, anledningen är inte för att folk snokar i helhet. Utan mer att jag vill bli lite mer "personlig" i min blogg. Visst, det finns väl en hel del saker man kan dela med sig utan att...

Presentation

Sandra Ström, Mamma till Annie - född 09'

Fråga mig

0 besvarade frågor

My spotifyprofile =)

Follow me on Spotify

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards