Direktlänk till inlägg 23 april 2010

Skjutas eller lida på sträckbänk?!

Av Sandra - 23 april 2010 11:13

Ibland undrar man ju hur f*n folk tänker..?!?! Röven brukar man anses som ytters förolämpande ang, tänkande.. Men det räcker fan inte i detta läge! Nu undrar ni säkert vad sjutton jag menar & vem jag menar osv. Jag vet inte om det ens är värt att nämna men jag gör't. Frustrerad, förbannad & totalt tomat i ansiktet just nu!

Min sambo & älskling har ett barn sedan tidigare med en annan, och hon är minst sagt korttänkt.. hon tänker inte långt, hon är nog fanimej den mest otroliga person jag hört talas om! Serriöst! Nu i dag ska sara som deras dotter heter då.. Ska bli hämtad efter skolan nästan direkt, MEN.. den jävla ödlan ringer hem och jag svarar, då säger hon att hon försökt få tag på oskar (min sambo) och tänkt säga att sara blir hämtad något senare.. DERAS bil (det vanliga problemet - så fort sara ska hämtas) har slutat fungera. Generatorn pajjat, yey! Tycker inte synd om dom alls. Men därimot tycker jag synd om sara - hon blir hämtad av min sambos ex sedan några år tillbaka.. För hon är vän med både saras mamma & oskar. Det tycker jag är grymt snällt av henne, men nu kommer det till det andra problemet i det hela. I förrgår ringde sara till hennes mamma och frågade om hon fick gå på kalas ( iochmed att en i hennes klass skulle ha kalas i badhuset i tibro ) och hon sa nej för dom hade inte RÅD att köpa ett paket?!?!?! Serriöst, ett paket.. 50-70 kr max, det är inte mycket - men dom anser väl förmodligen att skaffa licens för att rida med hästen på trav är viktigare + att köpa cigg & röka är viktigare än att sara ska få gå på kalas hos hennes klasskompisar. Som dessutom kom på hennes kalas när hon hade det! Sjukt tycker iallafall jag.. Men det är vad jag och några till tycker ( inga namn behöver nämnas ). Hursom helst, så iochmed att bilen pajjat så sa hon att OSKAR skulle fixa skjuts fram & tillbaka från kalaset. SJUKT! Idioti! Ja, jag vet inte vad mer jag kan säga om saken, tycker bara det är så sjukt fel! Nu försvinner väl helgplanerna för hans del, och om han inte hittar någon som kan köra åt honom osv. så blir det inget kalas för saras del. Vi som var och köpte pressent igår åt honom ( den hon skulle på kalas hos ). Sjukt, sjukt, sjukt! Får nu hoppas på att det löser sig. Blir bara så jävla förbannad! Människan borde antingen skjutas eller läggas på sträckbänk! quinna!


Ne, nu ska jag fasen ringa sandra - hon skulle komma hit och dricka kaffe, tänkte hon skulle hinna komma innan sara ska hämtas. Men får se hur det går för henne.. Men skulle inte förvådna mig nu precis innan jag ringer så ringer väl hon. Brukar vara så i många fall, vi tänker väl helt enkelt samma, eller så hör vi varandras tankar. We are made for this! :) MÅSTE FÅ NÅGOT ANNAT ATT TÄNKA PÅ! NÅGON ATT PRATA UT MED.. visst hjälper det att skriva av sig lite, men får aldrig någon jävla respons.. Ändå har jag .. oh, 3-4 läsare.. WOW! Men det gör mig inte mycket, för jag är nog inte så jävla intressant som andra stora bloggare. Vill inte heller bli som dom, blonda,blåsta,fake,uthängd! Nejtack!


Senare ska jag kika på AVATAR igen, igen, igen, igen! Så jääkla bra! betyg: 10 av 10 stjärnor. LÄTT! Och lite mys i soffan, såklart! Men min lilla älskade Annie (kulan) Weronica Emelie Holm. <3 Ni som undrar varför jag skrev kulan inom parantes.. Ni får väl kommentera och fråga. tjootjimm!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 7 augusti 2010 14:00

Babble, Babble, Bitch, Bitch Rebel, Rebel, Party, Party Sex, sex, sex, don't forget the violence Blah, blah, blah Got your lovey-dovey sad and lonely Stick your stupid slogan in Everybody sing along Everything's been said before There's nothing left ...

Av Sandra - 3 augusti 2010 11:55

Ja, ibland undrar jag fan hur allt gick till i helgen? Fredagen tog vi det lugnt, lördagen chilla vi först på dan - sedan blev vi hämtade av lena - min sambos pappas sambo om man säger så. Haha, för dom skulle vara barnvakt åt annie medans vi på kväl...

Av Sandra - 30 juli 2010 10:57

Låten duunkar förfullt i högtalarna, och livet känns underbaaaart! Fan, det är ju fredag - och idag är jag på bra humör, vilket även det känns underbart. Imorgon är det lördag vilket innebär att det blir OLSTORP och suupa. Om vädret håller sig hyffsa...

...

Av Sandra - 27 juli 2010 10:03

Igår fick vi äntligen pengar - och ja.. 2200 :- gick till fucking CSN, sedan satte jag in 500 :- till min sambos konto, igentligen skulle han haft 1000 :- till, men fan, hade ju inte råd, hade kunnat sätta in typ 700 :-, men då hade jag inte haft ett...

Av Sandra - 23 juli 2010 18:54

Jag har stooora funderingar på att skaffa en blogg med lösenordsskyddat, anledningen är inte för att folk snokar i helhet. Utan mer att jag vill bli lite mer "personlig" i min blogg. Visst, det finns väl en hel del saker man kan dela med sig utan att...

Presentation

Sandra Ström, Mamma till Annie - född 09'

Fråga mig

0 besvarade frågor

My spotifyprofile =)

Follow me on Spotify

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards