Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Sandra - 3 augusti 2010 11:55

Ja, ibland undrar jag fan hur allt gick till i helgen?

Fredagen tog vi det lugnt, lördagen chilla vi först på dan - sedan blev vi hämtade av lena - min sambos pappas sambo om man säger så. Haha, för dom skulle vara barnvakt åt annie medans vi på kvällen skulle till olstorp och parta!

Efter vi lämnat av annie där gick vi hem till hanna & rickard, åt tacos - drack pilsner m.m - sedan skulle grabbarna fixa med lite grejjer och jag & hanna fixade iordning oss medans dom var borta och hämtade chauffören till kvällen. Och sen när dom kom hem var vi färdigfixade & fortsatte dricka.. Sedan vid kvart-tjugo över nio begav vi oss mot olstorp. Jag och älsklingen åkte olika bilar iochmed att alla inte skulle få plats i en bil då vi var 7 st. Så, vi möttes upp på olstorps parkering, tog en bira först - sedan drog vi in, beställde in cider - gick runt och kika, gick och kolla när Eva Eastwood spelade, sedan härja vi runt - sedan kom snefyllan. Fy helvete asså, Den snefyllan vill jag inte träffa på igen.

Senare på kvällen dansade jag i veboa med anna-kajsa (min sambos syster) och helt plötsligt blev jag armbågad i mellangärdet av killen som kom flygandes mot oss.. Och jag blev lagom förbannad och putta iväg honom. gick ut därifrån, beställde en cider till - sedan träffade jag Ninitha bl.a tjöta lite och dansa och härja! Sedan var jag tvungen att sätta mig ner en stund, då kom det - allt på en gång! Tårar... Det var väl dels för att jag tyckte att jag & min sambo skaffade barnvakt för att ha kul ihop - men såg honom väl max 30 minuter av hela kvällen på olstorp, och då blev jag väl ledsen för det osv. Sedan kom han fram och frågade vad det var - och då sa jag att jag trodde vi skaffade barnvakt för att vi skulle kunna ha kul och festa ihop - (vilket vi inte hinner annars lixom) Det var första gången vi båda var barnledia ihop sedan annie kom till världen. Men han trodde inte på mig utan blev förbannad och sa att det inte kunde vara därför jag var ledsen och grät - men igentligen var det ju bara det, jag hade ju snefylla så vafan! Men inte fan märkte han det, för han var ju över allt förutom med mig. Så... Sedan åkte vi hem typ två från olstorp.

Dagen efter mådde jag inge bra alls, kan bero på all mixning av cider, öl, G:N grapefruit. Spydde en massa, sov massor och åt några tuggor av en macka, några tuggor av en gurka, spydde upp det igen.. drack inget vatten förrän 5 på eftermiddagen - då pallade jag, för då det sista spydde jag bara galla - då förstod jag att det äntligen skulle ta slut på spyendet. Och det gjorde det. Skönt! Så då kunde jag äta mer, och dricka massa vatten m.m

 

Måndag : Älsklingen jobba, jag tog det lugnt, kikade på en Halloween film som sandra hade lånat ut till mig. lagade mat till älsklingen så han skulle ha tills jobbet till tisdagen. Hade ont i mellangärdet förmodligen efter smällen på lördagen - och sedan i revbenet & svårt att andas emellanåt, förmodligen lite p.g.a allt jag spydde.

Tisdag: Idag, chill, chill, chill, pratat med petra <3 kikat på tv, har ooont idag med. Paaain som fan! Döda mig nu!

 

Jag längtar efter tills sandra kommer hem från semestern igen - min kära vän. VI HAR SÅ MYCKET OCH PRATA OM!! Shiiiit. Kom heem nu sandris, drick kaffe med mig, snacka skit med mig osv. Ojojoj, har så myyyycket roligt som du baaara mååste få veta. OMG! :D <3<3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sandra Ström, Mamma till Annie - född 09'

Fråga mig

0 besvarade frågor

My spotifyprofile =)

Follow me on Spotify

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards